Wideo marketing w kształtowaniu marki.

Wideo marketing w kształtowaniu marki.

Szeroki wachlarz dostępnych mechanizmów interakcji związanych z funkcjonowaniem marki na rynku otwiera liczne drogi do połączenia konsumenta z produktem i daje też szansę na stworzenie więzi oraz zdobycie lojalności odbiorców.[1] W dużej mierze to właśnie na tych...
Formaty wideo stale się zmieniają – jak wybrać właściwe?

Formaty wideo stale się zmieniają – jak wybrać właściwe?

Firmy coraz śmielej i częściej korzystają z rozwiązań wideo. Szczególnie te poszukujące skutecznego sposobu na stworzenie kampanii wizerunkowej lub produktowej. Przemawia za tym tylko potrzeba „bycia na czasie”, ale też bardzo życiowa kwestia jaką jest możliwość...
Streaming live wideo w mediach społecznościowych – dlaczego warto? 

Streaming live wideo w mediach społecznościowych – dlaczego warto? 

Warto zauważyć, że jedna z możliwość wideo marketingu w sposób szczególny pozwala na interakcję z odbiorcami w czasie rzeczywistym. Mowa o streamingu wideo w formie live w mediach społecznościowych.  Bezpośredni kontakt z odbiorcą, na wizji, w obecności kilku lub...
Wideo marketing w mediach społecznościowych 

Wideo marketing w mediach społecznościowych 

Szybki rozwój mediów społecznościowych i oferowane formaty publikacji sprawiły, że wizerunek marek stał się sprawą niemal materialną, ponieważ każdego dnia, w każdej chwili z pomocą urządzeń elektronicznych, takich jak smartfon czy komputer, użytkownicy mogą uruchomić...
Jak sprzedawać nieruchomości w trudnym okresie ?

Jak sprzedawać nieruchomości w trudnym okresie ?

Nieruchomości nadal cieszą się dużym zainteresowaniem na rynku. Jednak w czasach, gdy nastroje konsumenckie są niepewne i nie sprzyjają inwestycjom, trzeba się postarać o to, by przyciągnąć jak najwięcej kupców. W trudnych czasach gospodarczych, pandemii i inflacji...
Jak wykorzystać wideo w branży nieruchomości? – Podpowiadamy!

Jak wykorzystać wideo w branży nieruchomości? – Podpowiadamy!

Wideo angażuje bardziej, niż zdjęcia a do tego jest łatwo dostępne i chętnie udostępniane. Jednak pojawia się tu niewielki haczyk. – Kilkusekundowy film prezentujący wnętrze nieruchomości czy uśmiechniętego maklera to za mało. Aby osiągnąć pożądany efekt, wideo...
Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ