Szeroki wachlarz dostępnych mechanizmów interakcji związanych z funkcjonowaniem marki na rynku otwiera liczne drogi do połączenia konsumenta z produktem i daje też szansę na stworzenie więzi oraz zdobycie lojalności odbiorców.[1] W dużej mierze to właśnie na tych...
Firmy coraz śmielej i częściej korzystają z rozwiązań wideo. Szczególnie te poszukujące skutecznego sposobu na stworzenie kampanii wizerunkowej lub produktowej. Przemawia za tym tylko potrzeba „bycia na czasie”, ale też bardzo życiowa kwestia jaką jest możliwość...
Warto zauważyć, że jedna z możliwość wideo marketingu w sposób szczególny pozwala na interakcję z odbiorcami w czasie rzeczywistym. Mowa o streamingu wideo w formie live w mediach społecznościowych. Bezpośredni kontakt z odbiorcą, na wizji, w obecności kilku lub...
Szybki rozwój mediów społecznościowych i oferowane formaty publikacji sprawiły, że wizerunek marek stał się sprawą niemal materialną, ponieważ każdego dnia, w każdej chwili z pomocą urządzeń elektronicznych, takich jak smartfon czy komputer, użytkownicy mogą uruchomić...
Nieruchomości nadal cieszą się dużym zainteresowaniem na rynku. Jednak w czasach, gdy nastroje konsumenckie są niepewne i nie sprzyjają inwestycjom, trzeba się postarać o to, by przyciągnąć jak najwięcej kupców. W trudnych czasach gospodarczych, pandemii i inflacji...
YouTube to druga, co do wielkości, wyszukiwarka na świecie. Dzięki temu działalnościkorzystające z formatu wideo cieszą się nawet o 40 proc. większym ruchem na stronieinternetowej. W przypadku branży noclegowej ma to bezpośrednie przełożenie na liczbęrezerwacji....
Filmy zamieszczane w mediach społecznościowych mogą generować nawet 1 200 proc.więcej akcji niż tekst i obraz łącznie. To fakt, z którym trudno dyskutować. Warunek jestjeden, wideo musi być publikowane regularnie. Nawet 95 proc. informacji przekazanych w wideo...
Wideo angażuje bardziej, niż zdjęcia a do tego jest łatwo dostępne i chętnie udostępniane. Jednak pojawia się tu niewielki haczyk. – Kilkusekundowy film prezentujący wnętrze nieruchomości czy uśmiechniętego maklera to za mało. Aby osiągnąć pożądany efekt, wideo...
Zwiększa dotarcie do klientów, podnosi liczbę interakcji i zapytań, a także realnie przyspiesza decyzje zakupowe. Wideo nigdy nie odpoczywa. Do tego ma lepsze predyspozycje do pozycjonowania w wynikach Google, od tradycyjnych treści. Czy to już czas, aby wideo uczynić...
Wideo kompleksowo wizualizuje ofertę, mocniej zapada w pamięć, a do tego przyspiesza czas zakupowych reakcji. Lista atutów jest na tyle długa, że medium stało się sprzedażowym asem w rękawie marketerów i handlowców – w tym pośredników nieruchomości i...