Zwiększa dotarcie do klientów, podnosi liczbę interakcji i zapytań, a także realnie przyspiesza decyzje zakupowe. Wideo nigdy nie odpoczywa. Do tego ma lepsze predyspozycje do pozycjonowania w wynikach Google, od tradycyjnych treści. Czy to już czas, aby wideo uczynić standardem sprzedaży nieruchomości?

– Odpowiedź brzmi – tak! Według badań serwisu econsultancy.com, prezentacje nieruchomości zawierające wideo zwiększają liczbę zapytań klientów nawet o 403 proc. Dzieje się tak dzięki łatwości z jaką człowiek przyswaja obrazy – 90 proc. informacji docierających do mózgu stanowią treści wizualne, które mózg przetwarza 60 razy szybciej, niż teksty. 

Właściwie przygotowana wideo prezentacja nieruchomości to kompleksowy film, który przekrojowo przedstawia dom, mieszkanie, działkę czy obiekt komercyjny na sprzedaż lub na wynajem. Jej dynamika przyciąga uwagę i pozwala przekazać więcej informacji w krótkim czasie. Nie bez przyczyny reklama telewizyjna pozostaje najpopularniejszym źródłem informacji o nowych produktach i markach. 

Jak wynika z danych zebranych przez agencję Digital One i spółki PBI, nowoczesne formy komunikacji w internecie – wideo, wpisy na blogach czy konkursy z nagrodami. Najlepiej oddziałują na osoby w przedziałach wiekowych 15-24 oraz 25-34 lata. Starsze osoby, owszem zwracają uwagę na te formuły, jednak ufają przede wszystkim tym opierającym się na wypowiedziach ekspertów i twardych danych. Wiedza dotycząca oddziaływania wideo to punkt wyjścia do skutecznej (i wciąż nieszablonowej) sprzedaży nieruchomości. 

Wideo prezentacja to również wygoda, ponieważ sprzedaż za jej pośrednictwem trwa całą dobę. Internauta ma możliwość uruchomienia jej w dowolnym czasie, wrócenia do niej dowolną ilość razy, a także przekazania jej dalej innym oglądającym. Istotna jest też jakość. Wideo prezentacja trzyma wysoką jakość bez względu na wszystko. Właściwie przygotowany film wywołuje emocje, a co za tym idzie reakcje. Aktywność związana z opublikowanym w internecie wideo pozwala na łatwiejsze pozycjonowanie swojej marki czy produktu w wynikach wyszukiwarki Google. A to już nie tylko krok w stronę klienta, ale bezpośrednie dotarcie.  

Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ