Wideo kompleksowo wizualizuje ofertę, mocniej zapada w pamięć, a do tego przyspiesza czas zakupowych reakcji. Lista atutów jest na tyle długa, że medium stało się sprzedażowym asem w rękawie marketerów i handlowców – w tym pośredników nieruchomości i deweloperów. 

Wideo prezentacja nieruchomości to nic innego, jak 1 – 2 minutowy film w pełni poświęcony konkretnej nieruchomości. W zależności od wybranej formuły, wideo może stanowić rodzaj spaceru, gdzie kamera prowadzi widza od jednego do drugiego pomieszczenia lub nieco bardziej wymagającego nagrania uwzględniającego np. prowadzącego czy aktorów. 

Wideo prezentacja nieruchomości jest najczęściej zamawiana jako poszerzenie standardowej oferty sprzedaży nieruchomości premium. Choć proste wideo prezentacje są też coraz częściej zamawiane w przypadku podstawowych ofert sprzedaży domów i mieszkań. 

W dobie pandemii formuła zyskała na popularności. I nic dziwnego. Film uwzględnia więcej szczegółów, lepiej obrazuje przestrzeń, a także wyraźnie podkreśla atuty nieruchomości. Do tego pozwala wyróżnić się na tle konkurencji.

Właściwie przygotowana wideo prezentacja nieruchomości zaczyna się od rozmowy z zamawiającym i ustalenia szczegółów działania – w tym budżetu. Kolejny krok to scenariusz wraz ze scenopisem. Na ich podstawie tworzone są nagrania. Dla efektu końcowego istotny jest również home staging.

Odpowiednio przygotowany plan przyspiesza pracę i gwarantuje wysoką jakość. Po zebraniu zdjęć pozostaje montaż i działania postprodukcyjne. Skuteczna wideo prezentacja nie powstaje z dnia na dzień – każdy zamawiający musi być tego świadomy. 

Celem wideoprezentacji jest sprzedaż. Dlatego film w pierwszej kolejności powinien przenieść oglądającego do wnętrza nieruchomości, tak aby potencjalny kupiec poczuł się “jak u siebie w domu”. Dalsza część pracy należy już do handlowca. Znalezienie właściwej osoby to żmudny proces, stąd tak duże znaczenia mają kanały publikacji – Facebook, Instagram, YouTube, Vimeo, TikTok czy własna strona internetowa. To one zapewniają sprzedażową uwagę, a także pozwalają na jej badanie.

Rosnący popyt na nieruchomości i poszukiwanie nowych form komunikacji z klientem pozwala założyć, że wideo prezentacja stanie się podstawą sprzedaży nieruchomości premium. Potencjał filmów daleko wyprzedza tradycyjne ogłoszenia opierające się wyłącznie na zdjęciach. Wideo prezentacja to większe zaangażowanie, więcej możliwości zastosowania, większe zasięgi, a także przejrzystość komunikatu. 

Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ