Filmy zamieszczane w mediach społecznościowych mogą generować nawet 1 200 proc.
więcej akcji niż tekst i obraz łącznie. To fakt, z którym trudno dyskutować. Warunek jest
jeden, wideo musi być publikowane regularnie.


Nawet 95 proc. informacji przekazanych w wideo odbiorca jest w stanie przyswoić i
wykorzystać w dalszym łańcuchu działań. To wynik imponujący w porównaniu do 10 proc.,
jakie gwarantuje czytanie. Ale czy jest to zasada? – Nie. Badania dotyczą profesjonalnych
przekazów wideo zawierających odpowiednie bodźce. Mówiąc prościej, zapraszając gości
na rodzinny weekend do hotelu nie wystarczy nagrać wypowiedzi dyrektora obiektu
usadowionego za biurkiem. Trzeba dyrektora wyciągnąć zza biurka i pokazać jakość, o
której mówi. Do tego trzeba pamiętać o autentyczności i swobodzie. Ludzie lubią utożsamiać
się z tym, co widzą. Wytycznych, które należy spełnić jest więcej i nie trzeba ich znać
działając w branży hotelarskiej. Od tego są agencje marketingowe czy też studia wideo,
dokładnie takie jak nasze.


Budowa więzi z klientem, a także większa liczba rezerwacji to pierwsze korzyści wynikające
z włączenia wideo do repertuaru komunikacji obiektu. Kolejne to transparentność. Odbiorca
regularnie przyglądający się strefie spa, małej architekturze ogrodu, pokojom czy restauracji
ma pewność, że na miejscu nie spotka go żadna niepożądana niespodzianka. Co więcej,
dokładnie wie, które części obiektu są mu dedykowane, i które musi odwiedzić. Nie jest
tajemnicą, że zadowolenie gości bezpośrednio przekłada się na rekomendacje i wzrost
liczby powrotów.


Uruchomienie cyklu wideo w mediach społecznościowych to też stały kontakt z widzami. W
końcu, o ile łatwiej jest zostawić komentarz z uwagą lub nawet podziękowaniami, niż
napisać oficjalnego maila do recepcji czy biura. Na koniec przysłowiowa wisienka na torcie –
udostępnienia. Jeśli wideo będzie dla odbiorcy atrakcyjne to najpewniej je udostępni, a
każde udostępnienie jest nawet lepsze niż płatna reklama. Przygotowując kompleksowy plan
produkcji i rozpoczynając przygodę z filmem trzeba się tylko liczyć z dodatkowym nakładem
pracy. W końcu znacznie wzrosną rezerwacje.


Więcej chętnie opowiemy podczas spotkania. Zapraszamy do zapoznania się z naszymi
prezentacjami.

Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Prywatności    AKCEPTUJĘ